oferta
NOWY PODMIOT | NOWY ODDZIAŁ
– budowanie struktury organizacyjnej nowego przedsiębiorstwa –
DORADZAM
ORGANIZUJĘ
WDRAŻAM
NADZORUJĘ
Oferta dla osób, które planują rozpoczęcie działalności gospodarczej, bądź są w fazie początkowej organizowania nowego przedsiębiorstwa. To także usługa dla firm, które chcą otworzyć oddział swojego przedsiębiorstwa i potrzebują lokalnego doradcy w zakresie wyboru lokalizacji oraz zorganizowania całej infrastruktury nowego oddziału.
W zakresie usług oferowanych przez IP OFFICE znajduje się realizacja wszelkich niezbędnych czynności, mających na celu stworzenie oraz prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa od momentu rozpoczęcia działalności, a w szczególności:
- Wybór optymalnej formy prowadzenia działalności
- Kompleksowe zorganizowanie przedsiębiorstwa od podstaw
- Załatwianie wszelkich kwestii prawno-organizacyjnych i urzędowych (akty notarialne, decyzje administracyjne, pozwolenia, zgody)
- Wsparcie we wszelkich kwestiach administracyjnych, począwszy od znalezienia odpowiedniej lokalizacji i zorganizowania obsługi administracyjnej
- Inicjowanie i wdrażanie nowych, korzystnych rozwiązań organizacyjnych
- Opracowywanie i nadzorowanie regulaminów, zarządzeń wewnętrznych
- Sporządzanie wzorów i szablonów dokumentów, umów
- Zorganizowanie systemu obiegu dokumentów i nadzór nad jego prawidłowym funkcjonowaniem
FIRMA W FAZIE ROZWOJU
– tworzenie nowej struktury organizacyjnej –

WSKAZUJĘ
nowe możliwości

POMAGAM
wdrożyć zmiany

CZUWAM
nad procesem realizacji
Oferta dla przedsiębiorstw wkraczających w nową fazę rozwoju lub potrzebujących wsparcia w realizacji nowych koncepcji, np. dużego jednostkowego projektu.
IP OFFICE oferuje bogate doświadczenie zdobyte w rozwijaniu struktur różnego typu przedsiębiorstw, w tym kancelarii prawnej, firmy developerskiej, biura projektowego, przedsiębiorstwa produkcyjnego.
Usługa oferowana przez IP OFFICE składa się z następujących etapów:
- Audyt przedsiębiorstwa
- Projekt rozwoju przedsiębiorstwa i ustalenie nowej strategii działania w zakresie organizacji przedsiębiorstwa:
– struktura organizacyjna
– zasoby ludzkie / outsourcing
– system dokumentacji
– obsługa w zakresie formalno-prawnym
– obsługa w zakresie księgowo-podatkowym
– finansowanie i budżetowanie
– zarządzanie majątkiem własnym/leasing/najem/dzierżawa - Opracowanie standardów i procedur
- Wsparcie we wdrożeniu nowych standardów
FIRMA W FAZIE REORGANIZACJI I OPTYMALIZACJI
– zarządzanie kryzysowe –
ANALIZUJĘ
SYTUACJĘ
PROPONUJĘ
MODYFIKACJE
WDRAŻAM NOWE ROZWIĄZANIA
Oferta dla przedsiębiorstw wymagających przeobrażenia swojej struktury, dostosowania do nowych warunków rynkowych i uzyskania przewagi konkurencyjnej.
IP OFFICE wspiera kadrę zarządzającą w realizacji zadań poprzez doradztwo w zakresie diagnozowania i rozwiązywania problemów organizacyjnych oraz proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań.
Usługa oferowana przez IP OFFICE składa się z następujących etapów:
- Weryfikacja systemu organizacyjno – zarządczego i uzyskanie oceny jego funkcjonowania, poprzez m.in. identyfikację strategii rozwoju przedsiębiorstwa, przegląd struktury organizacyjnej, ocenę sposobów i efektów zarządzania
- Projekt zmian systemu organizacyjno-zarządczego, obejmujący modelowanie struktur organizacyjnych oraz opracowanie dokumentacji organizacyjnej w postaci, m.in. schematu organizacyjnego, map procesów biznesowych, procedur postępowania, regulaminu organizacyjnego, schematu obiegu dokumentów, kart stanowisk pracy, zakresów obowiązków