oferta

NOWY PODMIOT | NOWY ODDZIAŁ

– budowanie struktury organizacyjnej nowego przedsiębiorstwa –

DORADZAM

ORGANIZUJĘ

WDRAŻAM

NADZORUJĘ

Oferta dla osób, które planują rozpoczęcie działalności gospodarczej, bądź są w fazie początkowej organizowania nowego przedsiębiorstwa. To także usługa dla firm, które chcą otworzyć oddział swojego przedsiębiorstwa i potrzebują lokalnego doradcy w zakresie wyboru lokalizacji oraz zorganizowania całej infrastruktury nowego oddziału.

W zakresie usług oferowanych przez IP OFFICE znajduje się realizacja wszelkich niezbędnych czynności, mających na celu stworzenie oraz prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa od momentu rozpoczęcia działalności, a w szczególności:

 

  • Wybór optymalnej formy prowadzenia działalności
  • Kompleksowe zorganizowanie przedsiębiorstwa od podstaw
  • Załatwianie wszelkich kwestii prawno-organizacyjnych i urzędowych (akty notarialne, decyzje administracyjne, pozwolenia, zgody)
  • Wsparcie we wszelkich kwestiach administracyjnych, począwszy od znalezienia odpowiedniej lokalizacji i zorganizowania obsługi administracyjnej
  • Inicjowanie i wdrażanie nowych, korzystnych rozwiązań organizacyjnych
  • Opracowywanie i nadzorowanie regulaminów, zarządzeń wewnętrznych
  • Sporządzanie wzorów i szablonów dokumentów, umów
  • Zorganizowanie systemu obiegu dokumentów i nadzór nad jego prawidłowym funkcjonowaniem

FIRMA W FAZIE ROZWOJU

– tworzenie nowej struktury organizacyjnej –

WSKAZUJĘ
nowe możliwości

POMAGAM
wdrożyć zmiany

CZUWAM
nad procesem realizacji

Oferta dla przedsiębiorstw wkraczających w nową fazę rozwoju lub potrzebujących wsparcia w realizacji nowych koncepcji, np. dużego jednostkowego projektu.

IP OFFICE oferuje bogate doświadczenie zdobyte w rozwijaniu struktur różnego typu przedsiębiorstw, w tym kancelarii prawnej, firmy developerskiej, biura projektowego, przedsiębiorstwa produkcyjnego.

Usługa oferowana przez IP OFFICE składa się z następujących etapów:

  • Audyt przedsiębiorstwa
  • Projekt rozwoju przedsiębiorstwa i ustalenie nowej strategii działania w zakresie organizacji przedsiębiorstwa:
    – struktura organizacyjna
    – zasoby ludzkie / outsourcing
    – system dokumentacji
    – obsługa w zakresie formalno-prawnym
    – obsługa w zakresie księgowo-podatkowym
    – finansowanie i budżetowanie
    – zarządzanie majątkiem własnym/leasing/najem/dzierżawa
  • Opracowanie standardów i procedur
  • Wsparcie we wdrożeniu nowych standardów

FIRMA W FAZIE REORGANIZACJI I OPTYMALIZACJI

– zarządzanie kryzysowe –

ANALIZUJĘ
SYTUACJĘ

PROPONUJĘ
MODYFIKACJE

WDRAŻAM NOWE ROZWIĄZANIA

Oferta dla przedsiębiorstw wymagających przeobrażenia swojej struktury, dostosowania do nowych warunków rynkowych i uzyskania przewagi konkurencyjnej.

IP OFFICE wspiera kadrę zarządzającą w realizacji zadań poprzez doradztwo w zakresie diagnozowania i rozwiązywania problemów organizacyjnych oraz proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań.

Usługa oferowana przez IP OFFICE składa się z następujących etapów:

  • Weryfikacja systemu organizacyjno – zarządczego i uzyskanie oceny jego funkcjonowania, poprzez m.in. identyfikację strategii rozwoju przedsiębiorstwa, przegląd struktury organizacyjnej, ocenę sposobów i efektów zarządzania
  • Projekt zmian systemu organizacyjno-zarządczego, obejmujący modelowanie struktur organizacyjnych oraz opracowanie dokumentacji organizacyjnej w postaci, m.in. schematu organizacyjnego, map procesów biznesowych, procedur postępowania, regulaminu organizacyjnego, schematu obiegu dokumentów, kart stanowisk pracy, zakresów obowiązków